شبه مرد

شبه مرد

شبه مرد

شبه مرد

قرص حساسیت فصلی

قرص حساسیت فصلی ,قرص حساسیت فصلی خارجی,قرص حساسیت فصلی چیست,قرص حساسیت فصلی در بارداری,قرص برای حساسیت فصلی,قرص های حساسیت فصلی,بهترین قرص حساسیت فصلی,قرص زد حساسیت فصلی,قرص مخصوص حساسیت فصلی

قرص حساسیت فصلی

در این مطلب از سایت جسارت به نام بهترین قرص حساسیت فصلی پوستی قوی خارجی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

توضیحاتی در مورد قرص حساسیت فصلی

حساسیت ها معمولاً روی آسم تأثیر می‌گذارند. اگر از آسم و حملات آن رنج می‌برید، پزشک شما برایتان نوعی ماده‌ی استنشاقی تجویز خواهد کرد. این دستگاه دوز مشخصی از دارویی به نام برونکودیلاتور را برای درمان آلرژی به صورت موقت به بدن شما می‌رساند. اگر حمله‌ی خیلی سختی نداشته باشید، تنها دو الی سه بار استنشاق کردن این ماده، عضلاتی که راه تنفس شما را تنگ کرده‌اند راحت و باز می‌کند. این اسپری‌ها موقتاً برای درمان حساسیت گلو موثر هستند.در این میان محصولات بی‌نظیر دیگری وجود دارد که بدون نسخه‌ی پزشک موجود بوده و با کمک آن‌ها می‌توان علایم آلرژی را رفع کرد. این داروها عبارت هستند از: محلول‌های نمکی که به عنوان اسپری بینی استفاده شده تا رطوبت خفیف و مخاط‌های باقی مانده‌ی داخل بینی را رفع کرده و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کند. این اسپری‌ها حاوی مواد دارویی نیستند. اشک مصنوعی که حاوی هیچ دارویی نیست و برای درمان خارش، آبریزش و قرمزی چشم در دسترس هستند.حساسیت، آسم و ایمونولوژی آمریکا، ۸ درصد آمریکایی‌ها مبتلا به التهاب فصلی مخاط بینی هستند. وقتی سیستم ایمنی بدن شما نسبت به یک آلرژن بیرونی، مانند گرده گیاهان، واکنش شدید نشان بدهد، تب یونجه روی خواهد داد. متداول‌ترین عوامل حساسیت، گرده‌هایی هستند که از گرده‌‌افشانی گیاهانی چون درختان، علف‌ها و چمن‌ها که با باد گرده‌افشانی می‌کنند، ناشی می‌شوند. گرده‌های گیاهانی که توسط حشرات گرده‌افشانی می‌شوند، سنگین است و به‌مدت طولانی در راه‌های هوایی بینی باقی نمی‌ماند، بنابراین احتمال بسیار کمی وجود دارد که موجب واکنش آلرژیک شوند. حساسیت‌ فصلی در طول فصل زمستان شیوع کمتری دارد، اما این امکان هم وجود دارد که در تمام طول سال علائم آن وجود داشته باشد. گیاهان مختلف، گرده‌هایشان را در زمان‌های گوناگونی از سال پراکنده می‌کنند. شاید شما بیشتر از یک فصل، دچار حساسیت شوید که بستگی به محل زندگی و عامل حساسیت‌تان خواهد داشت. شاید هم به آلرژن‌های داخل خانه واکنش نشان دهید، مانند کَپَک یا پر و موی حیوانات خانگی.

قرص حساسیت فصلی و خارش

برای رفع حساسیت‌های فصلی و خارش می‌توان از انواع قرص ضد حساسیت استفاده کرد. لوراتادین، زادیتن، ایروکاست و آستمیزول برخی از داروهای ضد حساست می‌باشند که به رفع علایم حساسیت مثل آبریزش بینی و عطسه کمک می‌کنند. اگر در معرض حملات خطرناک آلرژی که می‌تواند جان شما را به خطر بی اندازد قرار دارید (پزشکان به این نوع حملات آنافیلاکسی می‌گویند)، به این داروی ضد حساسیت نیاز دارید. این تزریق کننده‌ی خودکار می‌تواند عکس‌العمل‌های مرگ‌آسا به غذا که در اثر حساسیت غذایی به وجود می آیند، داروها یا نیش حشرات را که می‌توانند باعث بسته شدن راه تنفسی شما شوند، خنثی کند و به درمان آلرژی تنفسی منجر شود. این عکس‌العمل‌ها اگر به‌سرعت جلوگیری نشوند می‌توانند باعث مرگ بیمار شوند.

  • حکیم حکمت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی